Головна > Новини
ГРАФІК РОБОТИ ЦОА У СВЯТКОВІ ДНІ. 5 грудня 2017 р.
Шановні абоненти!

Просимо звернути увагу на графік роботи центрів обслуговування абонентів
провайдера у святкові дні:

25 грудня 2017 р. (понеділок) - вихідний.
1 січня 2018 р. (понеділок) - вихідний.
2 січня 2018 р. (вівторок) - вихідний.
6 січня 2018 р. (субота) - вихідний.
8 січня 2018 р. (понеділок) - вихідний.

Технічна підтримка працює цілодобово.

Вітаємо з прийдешніми святами та бажаємо миру, злагоди й достатку в Новому році!
ЗМІНА ТАРИФІВ НА ПОСЛУГИ З 1 ГРУДНЯ 2017 РОКУ. 7 листопада 2017 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що з 1 грудня 2017 р. вартість тарифних планів складе:

- для багатоповерхівок м. Біла Церква
«Лайт» - 105 грн./30 діб,
«Прайм» - 130 грн./30 діб,
«Гігабіт» - 250 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 5 грн. (для тарифного плану "Гігабіт" - 10 грн.) за кожен наступний день користування послугою.

- для приватного сектору і сіл
«Лайт Плюс» - 135 грн./30 діб,
«Прайм Плюс» - 165 грн./30 діб,
«Преміум Плюс» - 165 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 6 грн. за кожен наступний день користування послугою.

- для багатоповерхівок, приватного сектору м. Сквира
«Лайт Плюс» - 135 грн./30 діб,
«Прайм Плюс» - 165 грн./30 діб,
«Гігабіт» - 250 грн./30 діб.
Нарахування абонентської плати здійснюватиметься один раз на 30 діб.
У разі недостатньої суми коштів на рахунку абонента для повної оплати наступного періоду стягується 6 грн. (для тарифного плану "Гігабіт" - 10 грн.) за кожен наступний день користування послугою.
Тарифи на додаткові послуги. 15 серпня 2017 р.
Шановні абоненти.

Інформуємо вас, що з 01.09.2017 відбудеться незначна зміна тарифів на додаткові послуги.
Додаток OTTPlayer на телевізорах Samsung. 11 серпня 2017 р.
Шановні абоненти!

Звертаємо вашу увагу на те, що додаток OTTPlayer на телевізорах Samsung не працює через обмеження виробника.
Отримати більш детальну інформацію можливо зателефонувавши на гарячу лінію
українського представництва компанії Samsung за номером 0 800 502 000 (безкоштовно з мобільних і стаціонарних).

Для перегляду телебачення рекомендуємо скористатися альтернативним програмним забезпеченням
(Smart iptv, ForkPlayer, XSmart чи іншими).
Припинення надання послуг з доступу до ряду веб-ресурсів. 18 травня 2017 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що набув чинності Указ Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року
«Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Відповідно до цього Указу телеком-оператори повинні припинити надання послуг з доступу до ряду веб-ресурсів,
зокрема соціальних мереж «ВКонтакте», «Одноклассники», усіх сервісів Yandex та mail.ru, та інших.
Повний перелік таких веб-ресурсів доступний на урядовому порталі (http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850).
Виконуючи вимоги зазначеного Указу, телеком-оператори від сьогодні починають технічні заходи з обмеження надання послуг
доступу до зазначених веб-сайтів відповідно до технічних можливостей.

Сподіваємось на ваше розуміння і підтримку.

Адміністрація БКМ.
Зміна посилання плейлисту ОТТ. 30 квітня 2017 р.
Шановні абоненти.

Для коректного перегляду телеканалів за технологією OTT,
прохання самостійно замінити на пристроях чи програмних плеєрах плейлист на
http://hstream.eu/2351/1936823906/format/hls/playlist_2351.m3u8,
або ж скористатися викликом майстра.
Посилання для STB-приставок Mag-250, Mag-270, Aura HD:
http://hstream.eu/2351/1936823906/format/hls/playlist_2351.m3u
Оплата на офісах. 16 серпня 2016 р.
Шановні абоненти.

Повідомляємо вас, що мінімальний платіж при оплаті
послуги доступу до інтернету у офісах компанії становить 20 грн.

Через платіжні термінали можливо сплатити будь-яку суму.
Cмс-інформування. 15 серпня 2016 р.
Шановні абоненти.

Інформуємо вас, що смс-повідомлення про закінчення коштів на балансі
будуть надсилатися не більше 2-х разів на місяць.

Нагадуємо, що послуга смс-інформування надається безкоштовно.
Послугу можливо відключити самостійно через особистий кабінет абонента.
Альтернативні способи оплати онлайн. 30 жовтня 2015 р.
У зв'язку з тимчасовими технічними проблемами у платіжної системи 24nonStop,
і, як наслідок, складностей при оплаті банківськими картками за послуги інтернету
через особистий кабінет абонента, пропонуємо вам скористатися
альтернативними способами оплати.

1. Ресурс wideup.net

Іконка `Pay`, кнопка `Плати без реєстрації`,
обрати розділ `Платежі`, далі `Оплата інтернету`, іконка БКМ.
Ввести логін або телефон, суму.
Утримується комісія.

Пряме посилання: https://wideup.net/pay/providers?groupId=46&billerId=4391&templateId=9941

2. Ресурс ipay.ua

Обрати `Оплата интернета`, іконка БКМ.
Ввести логін або телефон, суму.
Утримується комісія.

Пряме посилання: https://www.ipay.ua/ru/bills/oplata-bks-g-belaya-cerkov
Комісія у терміналах `24nonStop` 29 жовтня 2015 р.
Шановні абоненти.

На вимогу платіжної системи «24nonStop» з 1 листопада 2015 року
всі термінали будуть утримувати комісію при проведенні платежів.

Прохання враховувати при оплаті послуг користування інтернетом.
ЗМІНА НАЛАШТУВАНЬ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ІНТЕРНЕТУ 11 грудня 2014 р.
Шановні Абоненти!

З метою покращення якості послуги з підключення до інтернету,
наша компанія переходить на видачу абонентським пристроям налаштувань по протоколу DHCP.

Ці зміни нададуть можливість більш простого підключення до мережі інтернет.

При підключенні до мережі через протокол DHCP, кожен абонент отримає динамічну, «реальну» ip-адресу.

Якщо ж Ви бажаєте, щоб ip-адреса була зарезервована лише за Вами, тобто була постійною/фіксованою, 
можна скористатись послугою «Фіксована IP» (вартість 15 грн/міс.)

Ви можете самоcтійно змінити налаштування зі статичних на динамічні.
Інструкції розміщені на сторінці НАЛАШТУВАННЯ
Також ви можете отримати детальну консультацію по процедурі підключення на динамічні налаштування,
зателефонувавши в нашу Службу Технічної Підтримки (цілодобово).