Не надійшли кошти?

Не надійшли кошти?

Правила розгляду звернень:

  1. Зверніть увагу, що кошти сплачені на банківські реквізити зараховуються протягом 10-ти банківських днів, тому для миттєвого зарахування рекомендуємо проводити платіж через персональний кабінет абонента.
  2. У разі якщо квитанція про оплату не збереглася, або не була надана після проведення оплати, зверніться до відповідної фінансової установи для надання дублікату платіжного документу.
  3. Інформація на квитанції повинна бути чіткою і легко зчитуватися.
  4. Про зарахування платежу Вас буде проінформовано в телефонному режимі.
  5. У разі незарахування коштів, сплачених через платіжний термінал, слід звернутися до служби технічної підтримки відповідної термінальної мережі.
  6. Для повернення коштів, сплачених на невірні реквізити, зверніться до банківської установи, через яку було проведено платіж.
buttons