Потрібно на сенсорному екрані терміналу обрати піктограму БКМ, ввести номер телефону, прикріплений до облікового запису, або логін, або номер договору.
Перевірити актуальність персональної інформації на екрані, здійснити платіж, враховуючи комісію.
Якщо не вдається поповнити баланс по причині обмеженого доступу до інтернету через брак коштів на рахунку, для таких випадків передбачена послуга "Інтернет на годину"* - активувати Ви її можете самостійно з персонального кабінету у розділі "Послуги". Послуга надає можливість активувати інтернет на 1 годину. Наприклад, для сплати за послуги за допомогою банківської карти. Вартість активації послуги: безкоштовно.
* Ліміт на використання послуги - 1 раз на місяць.
Також, Ви можете скористатися послугою "Кредит"** - активувати Ви її можете самостійно з персонального кабінету у розділі "Послуги".
** «Кредит» надається терміном на 5 (п'ять) днів. Вартість активації послуги становить 50 грн. Додатково нараховується щоденна абонентська плата.